#7 Die fremde Sandburg | Чуждият замък

Eine fremde Sandburg kaputt machen 😉 .

Zugegeben, die #7 habe ich nicht übers Herz gebracht. Hier und da gab es die Gelegenheit, aber ich konnte es nicht. Manche Stimmen haben mir die Alternative angeboten stattdessen einem Kind am Spielplatz die Sandförmchen wegzunehmen. Das hätte ich noch weniger gekonnt. Ich vermute, an meiner Cruella De Vil- Seite muss ich noch arbeiten.

 

Да разруша нечий чужд пясъчен замък.

Признавам си, сърце не ми даде да я свърша тая умнотия. Тук и там имаше удобна ситуация. Някои предложиха в замяна да открадна на някое дете на детската площадка формичките или лопатката. Това съвсем не можах Предполагам, че още доста имам да поработя над моята Круела Де Вил-страна на характера.

20140204-075117.jpg

Kommentar verfassen

