#21 Der Berg | Върхът.

за български скролни надолу :)

Diesen Wunsch aus der Love-To-Do-Liste kann man im direkten oder im übertragenen Sinne verstehen und erfüllen. In Anbetracht der vielen Berge im übertragenen Sinne, die ich erklimme, habe ich mich entschieden, hier auf einen echten Berg zu setzen. Mir ging es um mehr Natur, mehr draußen sein, mehr die Jahreszeiten spüren. Den kleinen Berg im Siebengebirge bin ich schon vor einiger Zeit gewandert. Seitdem verbringe ich immer mehr Zeit draußen und ich genieße es total. Sein Zweck hat dieser Wunsch also mehr als erfüllt.

Това желание от Love-To-Do-Списъка може да се интерпретира в пряк и преносен смисъл. Имайки предвид безброя планини, които трябва да изкчвам в преносен смисъл, реших това желание да го изпълня в прекия му смисъл. Като си го намислих, имах за идея мотивацията да съм повече навън, сред природата, да усещам повече сезоните. Малкото връхче, което покорих, се намира съвсем наблизо в Siebengebirge. От тогава насам съм много по-често навън сред природата. Това желание напълно изпълни замисъла си 🙂

20130224-173902.jpg

Kommentar verfassen

