#14 HulaHoop-Hoop-Hoop | #14 Обръчо-врът-врът-врът

за български скролни надолу 🙂

Um ehrlich zu sein war die Aufgabe mit dem HulaHoop-Reifen die allererste, die ich erledigt habe… Nur hatte ich es bisher nicht geschafft, diese absolute Spaßaufgabe zu dokumentieren. Bisher! Die schönste Überraschung war, dass ich den HulaHoop-Reifen direkt als Geburtstagsgeschenk von zwei Lieblingskollegen bekommen habe. Sie waren nämlich schon in meinen 28-Punkte-Plan eingeweiht und haben mir diesen einen Punkt ermöglicht. Euch (C & C) widme ich die mittlerweile Millionen Umdrehungen, die ich mit dem HulaHoop bisher gemacht habe. Aus einmal 100 Umdrehungen ist nämlich eine lustige Gewohnheit entstanden – beim Seriengucken wird nämlich die ersten 15 bis 30 Minuten nebenbei HulaHoop gedreht. Neben dem Spaßfaktor hat das ganze übrigens auch einen unerwarteten Bauch-Straff-Mach-Faktor! Großartig, oder? Done!

Ако трябва да съм честна, това с обръча беше първата задача, която изпълних… Само че от (дез)организационни причини досега не я бях документирала. Досега! Голямата изненада беше, че обръча беше подарък за 28-я рожден ден от двама много любими колеги. Те знаеха за моя 28-точков-план още при създаването му и ми осъществиха с този подарък една от точките. На вас (С & C) посвещавам милионите завъртания, които досега съм навъртяла с обръча. От един път 100 завъртания това се превърна всъщност в един весел навик – докато гледам сериалчета въртя 15-30 минути обръча. Освен забавния фактор цялата задача има и един неочакван коремо-опъващ-фактор. Супер, нали? Done!

20130209-144730.jpg

Kommentar verfassen

