#4 Lachtränen | Cълзи от смях.

за български скролни надолу :)

20130202-011844.jpg

Hier gibt es nicht viel zu sagen. Dieser Wunsch stand in der Love-To-Do-Liste, um mich zu ermuntern, häufiger Blödsinn zu machen und mehr über mich und über die Welt zu lachen. Eine Freundin behauptet, ich liefere ungewollt die besten Vorlagen für urkomische Situationen. Ich bin froh, dass meine Freunde etwas zu lachen haben!

Was das auf dem Bild ist? Ratet selber! Ich gebe nur zu, dass es dank Überarbeitung und dem Bedürfnis nach etwas Blödsinn im Arbeitsalltag entstanden ist.

p.s. Besten Dank an die zwei helfenden Hände im Hintergrund 😀

Тук няма какво много да се каже. Това желание го сложих в Love-To-Do-Списъка, за да добия повече смелост да вършя глупости и да се смея повече на света и на себе си. Една близка приятелка твърди, че без да искам, подавам най-сполучливите пасове за да се получат супер смешни ситуации. Естествено много се радвам, че има на какво да се смеят моите приятели!

Това на снимката, ли? Познайте! Признавам се, че се случи благодарение на претоварване в работата и спешна нужда от някаква глупост по работно време.

п.с. Благодарности на поддържащата роля от задния план 😀

Kommentar verfassen

