Ich werde. | Аз ще.

Bild

за български скролни надолу 😉

Es hat ein neues Jahr angefangen. Ich könnte mir Gedanken machen, in wiefern der Wechsel von einem Tag auf den nächsten so eine besondere Bedeutung haben soll und ob es etwas besonderes ist. Stattdessen nutze ich es, um Sachen anzugehen, neu oder wieder anzufangen, zu Ende zu führen. Eine Arte Vorsätze für das kommende Jahr (inspiriert von der unermüdlichen Maria Popova). Here we go:

Ich werde in diesem Jahr:

1. mehr lachen

2. mir so wenig wie möglich Sorgen über Sachen machen, die nicht in meiner Macht stehen

3. den gesunden Lebensstil weiterführen und genießen: viel draußen sein, viel mit Freunden unternehmen, viel Gemüse, Fisch, Obst schlemmen, viel Outdoorgymen.

4. zuhören

5. jedes Buch kaufen und lesen, das mich anspricht

6. mehr Musik hören

7. mehr live Musik hören

8. mehr hoffen und anderen Hoffnung geben

9. Meinen Partner, meiner Familie und meinen Freunden häufig genug zeigen, wie wichtig sie mir sind.

10. meine Love-To-Do-Liste abarbeiten (am liebsten, vor dem nächsten Geburtstag)

11. mich lieben und genug Zeit auch mit mir verbringen 😉

12. aus den Privilegien, die ich habe, das Beste machen – privat wie beruflich

13. etwas für das nächste Jahr übrig lassen 🙂

Започна нова година. Бих могла да се заровя в мисли, защо на смяната на датата точно в този един ден се отдава толкова голямо значение. Вместо това ще използвам новата година, за да започна, преоткрия или завърша неща. Един вид намерения за новата година (вдъхновени от невероятната Мария Попова). Here you go:

През тази година аз ще:

1. се смея повече

2. се тормозя възможно най-малко за неща, които не зависят от мен

3. поддържам здравословния си начин на живот: ще бъда много навън сред природата, ще прекарвам много време с приятели, ще се наслаждавам на зеленчуци, риба и плодове, ще продължавам със спорта навън.

4. се вслушвам

5. купувам и чета всяка книга, която ме заинтересува

6. слушам повече музика

7. слушам повече музика на живо

8. се надявам повече и сте подарявам и на други надежда

9. показвам на моя партньор, моето семейство и моито приятели достатъчно често, колко са важни те за мен.

10. завърша Love-To-Do-списъка (надявам се преди следващия рожден ден)

11. се обичам и прекарвам достатъчно време със себе си 😉

12. извлека нaй-доброто от привилиегиите, които имам – в личен и професионален план

13. оставя нещо отворено и за следващата година 🙂

Kommentar verfassen

