#15 Zap-zarap Fingerchen | Цап-царап пръстчета

За български скролни надолу 🙂

Viel ist hier nicht zu sagen, außer, dass die Inspiration dafür mein Gio war. Er hat uns das schönste Erinnerungsstück und gleichzeitig die besten Rakia-Gläser in Amsterdam besorgt!
Die (Schand)Tat #15 ist vollbracht! Ich hab etwas in einem Café mitgehen lassen. Und damit man es mir nicht nachweisen kann, ist das Beweisstück schon verschenkt 😉 Wenn du dich fragst, warum ich so etwas mache, schuld ist meine Liste der 28!

Този път няма много за разказване! Освен може би, че Gio беше вдъхновението за желание #15. Той ни подсигури най-сладкия спомен и едноврвменно най-готините ракиени чаши в Амстердам. С това номер 15 е извършен, отмъкнах нещо от едно кафене и за да покрия всички следи веднага подарих доказателството 🙂 Ако се питаш защо правя такива неща, виновна е листата на 28-те!

20120310-204344.jpg

Kommentar verfassen

