Weihnachtlich | Коледно

За български скролни надолу 🙂

Mein Job, meine Ausbildung, mein Partner, meine Familie, meine Freunde, mein Internetanschluss, meine Buchsammlung – all das sind Privilegien, die mich dahin gebracht haben, wo ich jetzt bin. Privilegien, die Tausende Menschen nicht haben. Und der einzige Weg, mich dafür zu bedanken ist, das Beste daraus zu machen. Nicht für mich, sondern für alle, die diese Privilegien nicht haben, und für alle und alles, das es bewirkt hat, dass ich das bin, was ich bin.
Es gibt Tausende Menschen in unpriviligierten Situationen und Lebensumständen, die alles geben würden, um an meinem Platz oder an deinem Platz zu sein. Wir dürfen es nicht vergeuden, wir müssen das Beste daraus machen!!! Frohe und erfüllende Tage uns allen!

Моята работа, моето образование, моят партньор, моето семейство, моите приятели, моята интернет връзка, моята библиотека – всичко това са привилегии, които са ме довели до това, което съм днес. Привилегии, които хиляди хора нямат. Единственият ми понятен начин да се отблагодаря за това е като ги използвам възможно най-пълноценно. Не заради мен, а заради всички, които нямат такива привилегии и за всички и всичко, които са ме съпътствали и осъществили да съм това, което съм днес. Има толкова много хора в невъзможни ситуации и с никакви възможности да променят това. Хора, които биха дали всичко, за да са на моето и на твоето място! За тях трябва да използваме пълноценно всичко, което получаваме и да дадем най-доброто от себе си!!! Смирени и вдъхновяващи дни на всички ни!

Kommentar verfassen

